loading...

چیزآ

🗣 Niall Horan 🎵 Too Much To Ask   #NiallHoran [Verse 1] Waiting here for someone   اینجا منتظر یکیمOnly yesterday we were on the run همین دیروز بود ک داشتیم با هم میدوییدیمYou smile

متن و ترجمه ی آهنگ Too Much To Ask از Niall Horan

امیررضا بازدید : 1065 پنجشنبه 30 شهریور 1396 : 13:09 نظرات (0)

🗣 Niall Horan

🎵 Too Much To Ask

 

#NiallHoran

[Verse 1]

Waiting here for someone

 

اینجا منتظر یکیم
Only yesterday we were on the run

همین دیروز بود ک داشتیم با هم میدوییدیم
You smile back at me and your face lit up the sun

تو به من لبخند زدی و صورتت خورشید رو روشن کرد (یعنی صورت به زیبایی خورشیدِ تو درخشید)
Now I'm waiting here for someone

حالا من اینجا منتظر یکیم

[Pre-Chorus 1]
And oh, love, do you feel this rough?

و عشقم تو این حس و حال بد رو احساس میکنی؟!
Why's it only you I'm thinking of

چرا تو تنها چیزی هستی ک من بهش فکر میکنم

[Chorus]
My shadow's dancing

Without you for the first time

سایه ی من برای اولین باره ک بدون تو  میرقصه

My heart is hoping

You'll walk right in tonight

قلبم امیدواره ک تو گیرش بیوفتی (تو بیای اینجا)
Tell me there are things that you regret

به من بگو ک چیزای هستند ک ازشون پشیمونی(]چیزایی ک واسشون افسوس بخوری)
'Cause if I'm being honest I ain't over you yet

چون اگه باهات روراست باشم باید بگم ک من هنوز بیخیالت نشدم
It's all I'm asking

این همه ی چیزیه ک میخام(اینکه برگردی و با من باشی)
Is it too much to ask?

این خواسته ی زیادیه؟!
Is it too much to ask?

این خواسته ی زیادیه؟!

[Verse 2]
Someone's moving outside

یکی هست ک داره میره بیرون
The lights come on and down the drive

روشنایی ها میان  و میرن 
I forget you're not here when I close my eyes

وقتی چشمامو میبندم فراموش میکنم ک تو اینجا نیستی
Do you still think of me sometimes?

تو هم گاهی اوقات به من فکر میکنی؟

[Pre-Chorus 2]
And oh, love, watch the sun coming up

و عشم طلوع خورشید رو ببین
Don’t it feel fu.c.ked up we're not in love

احساس بدی نداری از اینکه عاشق هم نیستیم

[Chorus]
My shadow's dancing
Without you for the first time
My heart is hoping
You'll walk right in tonight
Tell me there are things that you regret
'Cause if I'm being honest I ain't over you yet
It's all I'm asking
Is it too much to ask?

[Bridge]
My shadow's dancing
Without you for the first time
My heart is hoping
You'll walk right in tonight
Tell me there are things that you regret
'Cause if I'm being honest I ain't over you yet

[Chorus]
My shadow's dancing
Without you for the first time
My heart is hoping
You'll walk right in tonight
Tell me there are things that you regret
'Cause if I'm being honest I ain't over you yet
It's all I'm asking
Is it too much to ask?

[Outro]
It's all I'm asking

این همه ی خواستمه
Is it too much to ask?

این خواسته ی زیادیه؟!
It's all I'm askingIs it too much to ask?

 

 

کانال

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Let me know, if U enjoy
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم خواننده دوست دارین؟! (میتونین چندتا رو همزمان انتخاب کنید و بعدبزنین ثبت نظر ولی فقط یه بار میتونین اینکارو بکنین)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 562
  • بازدید ماه : 1,405
  • بازدید سال : 15,094
  • بازدید کلی : 243,163