loading...

چیزآ

[Verse 1]Standing here on my own تنها اینجا وایستادم Yeah, the first step's the hardest when you're walking into the unknown آره ، قدم اول سخت ترین قدمه وقتی میخای به سمت (هدف) نا شناخته ای قدم بر

متن و ترجمه آهنگ Finally Free از Niall Horan

امیررضا بازدید : 1877 یکشنبه 24 تیر 1397 : 17:36 نظرات (0)
[Verse 1]
Standing here on my own
تنها اینجا وایستادم
Yeah, the first step's the hardest when you're walking into the
unknown
آره ، قدم اول سخت ترین قدمه وقتی میخای به سمت (هدف) نا شناخته ای قدم برداری
It's been dark, and it's been cold
تاریک و سرد شده

Had my head in the clouds never knowing what lies down below
سرم تو ابراس و هرگز نمیدونم پایین چی وجود داره

[Pre-Chorus]
Then you spoke your truth with no secrets
تو حقیقتت رو گفتی بدون هیچ مخفی کاری ای
Told me use your heart while it's beating
به من گفتی ک از قلبت تا زمانی ک می تپه استفاده کن (از تک تک لحظات زندگیت بهره ببر (یا همیشه مهربان باش))
[Chorus]
When you're right here beside me, there's nothing else I need
وقتی تو درست اینجا در کنار منی ، هیچ چیز دیگه ای نیاز ندارم
Your eyes keep me reminded that nothing's out of reach
چشمات باعث شد ک یادم بمونه ک هیچ چیز غیر قابل دست یافتن نیست
When you're with me, it feels like I'm finally free
Feels like I'm finally free
وقتی تو با منی ، احساس میکنم ک بالاخره رها و آزادم
[Verse 2]
I didn't know, didn't know what was real
من نمیدونستم ، نمیدونستم ک چی واقعی بود
Had to go to the edge and the ground just to see how it feels
باید میرفتم یه گوشه و زمین (بخورم) تا ببینم ک چه حسی داره
[Pre-Chorus]
Then you spoke your truth with no secrets
Told me use your heart while it's beating

[Chorus]
When you're right here beside me, there's nothing else I need
Yeah, your eyes keep me reminded that nothing's out of reach
When you're with me, it feels like I'm finally free
(Wo woo)
Feel's like I'm finally free

[Bridge]
I used to spend the nights looking at the stars
من قبلا شبا رو با نگاه کردن به ستاره ها میگذروندم
?Wondering how to get there, is it just too far
از خودم میپرسیدم ک چجوری میشه رفت اونجا (پیش ستاره ها) ، اونا خیلی دور نیستند؟!
I used to spend the nights looking at the stars
?Wondering how to get there, is it just too far

[Chorus]
But when you're right here beside me there's nothing else I need
Yeah, your eyes keep me reminded that nothing's out of reach
It's easy to believe
When you're with me it feels like I'm finally free
Oh yeah
It feels like I'm finally free
(Wo woo)
It feels like I'm finally free
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Let me know, if U enjoy
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدوم خواننده دوست دارین؟! (میتونین چندتا رو همزمان انتخاب کنید و بعدبزنین ثبت نظر ولی فقط یه بار میتونین اینکارو بکنین)
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 560
  • بازدید ماه : 1,403
  • بازدید سال : 15,092
  • بازدید کلی : 243,161